Meie tugevused on:
  • parimad ja õnnelikud õpetajad;
  • eriilmelised rahvusvahelised rühmad 
  • heal tasemel ja lastest lähtuv mõtteviis ja õppekava, projektõpe ja Montessori pedagoogika
  • meie õpetajaid nõustab lasteaia psühholoog Kaidi Hallik

Õpetajad
  • Valime oma maja õpetajateks inimesed, kelle silmad säravad ja süda hoiab laste poole.
  • Peame oluliseks meeskonna kovisiooni kohtumisi, et meie omavaheline koostöö oleks väga hea ja et õpetaja tunneks end oma töös hästi.
  • Me anname lapsele ja lapsevanemale aega harjuda lasteaiaga, rakendades rahulikku ja leebet kohanemismetoodikat.
  • Meie õpetajad saavad  lastega hästi läbi. Tule vaatama!
  • Me julgustame õpetajaid andma tagasisidet, et luua hea side lasteaia ja perekonna vahel.
  • Meie assistendid on pühendunud lastele. Nad ei tegele rühmaruumide koristuse ega nõudepesuga. 

Õppekava
  • Me ergutame lapsi õppetöös omavahelisele koostööle. Lisaks teadmistele arendame seeläbi ka inimlikkust ja läbisaamist.
  • Viime õppetööd läbi mänguliselt ja lõimitult, et säilitada lapse tahet teadmisi omandada, ka hilisemas elus. Praktiseerime projektõpet ja meil on ennastjuhtiva õppija kujundamiseks Montessori pedagoogikaga rühmad.
  • Töö paremaks läbiviimiseks on rühmaruumid ümber korraldatud tegevuskeskusteks. See annab hea võimaluse nii töö individualiseerimisel kui ka grupitöö korraldamisel.
  • Peame oluliseks head ettevalmistust kooliks. Et üleminek lasteaiast kooli oleks veelgi sujuvam,  teeme koostööd Emili kooliga.

Koostöö psühholoogiga
Meie jaoks on tähtis, et iga laps Kalli-kalli lasteaias tunneks end hästi ja tema ümber oleksid teadlikud ja toetavad täiskasvanud. Seepärast teeb Kalli-kalli lasteaed koostööd psühholoogiga, kes nõustab rühmaõpetajaid nende igapäevatöös lastega ning veab eest kovisiooni  gruppe lasteaia õpetajatele, assistentidele ning lasteaia juhtidele. 

Ja veel... :)
  • Lastele, kes lõunaund enam ei vaja, leiame alternatiivset rahulikku tegevust.
  • Meil on tavapärasest väiksemad rühmad, kus on kuni 17-20 last, kellega tegeleb suure osa päevast kolm täiskasvanut.
  • Õpetajad saadavad oma rühma vanematele igal reedel kirja möödunud nädala tegevustest.
  • Lapsevanem saab põhjalikku tagasisidet oma lapse kohta läbi vähemalt kord õppeaastas toimuva perevestluse ning igal kevadel koostatava lapse arengukirjelduse.
  • Meil on lai huviringide valik.
Missioon

Kalli-kalli lasteaed on alusharidust pakkuv, lapsest lähtuv, mitmekultuuriline, innovaatiline, kaasaegse õpikeskkonnaga lasteaed, kuhu iga laps tahab tulla ja kõigil on hea olla.

Visioon
Laps tunneb end lasteaias hästi, tal on head suhted õpetajate ja rühmakaaslastega ning ta on aktiivne osaleja õppeprotsessis. Lapsi kaasatakse tegevuste kavandamisesse, suunatakse tegema valikuid ning tehtut analüüsima.

Põhiline eesmärk arengukava perioodi jooksul
Õpetamine ja õppimine toimub lapsest lähtuvalt, kasutades projektõppe metoodikat või Montessori pedagoogikat. Õppe-ja kasvatustöö läbiviimisel ning keskkonna loomisel on arvestatud laste erinevate vanuseastmetega, huvide, teadmiste, arengu ja kultuuriga. Lapsed on aktiivsed õppeprotsessis osalejad ja õppimine on vastastikune aktiivne protsess laste, täiskasvanute, eakaaslaste ja õpikeskkonna vahel. Laps tunneb end lasteaias hästi, tal on head suhted õpetajate ja rühmakaaslastega ning ta on aktiivne osaleja õppeprotsessis.  

Väärtused
KALLI - Koostöö
KALLI – Avatus
KALLI – Lapsest lähtumine
KALLI– Hoolivus ja sõbralikkus
KALLI - Austus ja rahvusvahelisus